Girne Üniversitesi Öğrenci Yardım Masası
Eklenme Tarihi: 18 Ekim 2016, 16:28
Son Güncelleme Tarihi:06 Aralık 2016, 12:52

Üniversitemizde eğitim ve öğretim gören tüm öğrencilerimizin akademik, idari, sosyal, psikolojik, ve öğrenciler tarafından bildirilen tüm dilek ve talepleri karşılamak, analiz etmek, çözüm üretmek ve gereken durumlarda ilgili destek verecek birimlere yönlendirmek amacıyla “Girne Üniversitesi Öğrenci Yardım Masası” hizmete girmiştir. Öğrencilerimizin okula devamlılık konusunun takibi dahil her türlü problemlerinin giderilmesi, çözülmesi ve iyileştirilmesi kapsamında “Öğrenci Yardım Masası” aşağıda belirtilen esaslar çerçevesinde yürütülecektir.

  • Öğrenci Yardım Masası Girne Üniversitesi Kafeterya/Yemekhanesi’nde kurulmuştur.
  • Yardım Masası gün boyunca açık olacak ve öğrencilere hizmet verecek şekilde planlanmıştır.
  • Yardım Masasında ayrıca dilek ve istek kutusu mevcut olup, tüm öğrenciler istek ve dileklerini yazılı olarak da bildirebileceklerdir.
  • Yardım Masasına başvuran öğrencilere çözüm yolları gösterilerek en kısa sürede geri bildirimde bulunulacaktır.
  • Yardım Masasına gelen öğrencilerin problemlerine çözüm/iyileştirme süreçlerinde daha etkin rol oynayabilmek için görevli personel çözüm getiremediği durumlarda en üst seviyeye kadar en hızlı bir şekilde problemler iletilecektir.
  • Öğrenci Yardım Masasında görevli olan koordinatörler kendilerine başvuran öğrencilerle ilgilenmekle beraber her gün Dekanlıklarla da irtibata geçip görevli öğretim üyeleriyle de günlük istişarelerde bulunarak devamsızlıkları, problemleri ve diğer konularda olabilecek durumları tespit ederek günlük olarak Rektör Yardımcılığına bildireceklerdir.

 

Doç. Dr. Gökmen DAĞLI
Girne Üniversitesi Rektör Yardımcısı